سالار غم

سالار غم

سالار غم

سالار غم

سالار غم

لیست انواع نوشیدنی های سرد و خوشمزه کافی شاپ چیست

نوشیدنی های سرد

نوشیدنی های سرد کافی شاپ ,نوشیدنی های سرد کافی شاپ ها,نوشیدنی های خنک کافی شاپ,لیست نوشیدنی های سرد کافی شاپ,منوی نوشیدنی های سرد کافی شاپ

نوشیدنی های سرد کافی شاپ , نوشیدنی های سرد کافی شاپ ها , نوشیدنی های خنک کافی شاپ , لیست نوشیدنی های سرد کافی شاپ

توضیحاتی در مورد نوشیدنی های سرد

نوشیدنی هایی وجود دارد که می توان با کمک آنها میزان دریافت روزانه آب را به مقدار قابل توجهی افزایش داد. یکی از این راه ها درست کردن انواع نوشیدنی سرد و گرم تهیه شده با آب معمولی یا آب گازدار است که با انواع میوه ها و سبزیجات و داروهای گیاهی خوشمزه ترکیب شده و معجونی کاملا سالم را شکل می دهند. با کمک چنین نوشیدنی هایی میزان نیاز روزانه بدن به آب تا حد زیادی تامین می شود. همه می دانیم که انسان در طول روز باید مقدار زیادی آب بنوشد. در حقیقت برخی افراد، برای مثال آنهایی که مشکل سنگ کلیه دارند یا افراد دیابتی حتی باید مقدار بسیار بیشتری نسبت به سایر افراد در طول روز آب بنوشند. اما خوب مسلما نوشیدن لیوان های آب خالی پشت سرهم، پس از مدتی خسته کننده شده و دیگر رغبتی برای نوشیدن آب در ما نمی ماند. در این مطلب قصد دارم به معرفی و طرز تهیه انواع نوشیدنی سرد بپردازم که آب را بعنوان ماده اصلی در خود داشته و به راحتی کمک می کنند تا نیاز روزانه آب بدن را به خوشمزه ترین و سالم ترین شکل ممکن تامین کنیم.در این مطلب از سایت جسارت در مورد نوشیدنی های سرد صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

نوشیدنی موهیتو

این نوشیدنی یک نوشیدنی خوش طعم مکزیکی است که در چند سال اخیر در منو های بیشتر رستوران های ایرانی هم می توان آن را پیدا کرد و سفارش داد. روش تهیه این نوشیدنی خیلی راخت است و می توانید خودتان در خانه تهیه و نوش جان کنید. ترکیب اصلی این نوشیدنی به این شرح است: 2 عدد لیمو ( یکی ورقه ورقه می شه اون یکی از آبش استفاده می کنیم) 14 برگ نعنا 2ق چ خاکه قند 1لیوان سودا یا آب گاز دار 1. دو عدد لیموترش بزرگ را چهارقاچ کنید. آنها را با پوست داخل غذاساز یا مخلوط کن بریزید، دو پیمانه آب و 2/3 پیمانه شکر اضافه کنید. در غذاساز را بگذارید و 30 ثانیه با سرعت بالا هم بزنید تا لیموها خرد شوند. قرار نیست پوره شوند، فقط باید خرد شوند تا طعمشان خارج شود. 2. مخلوط آماده شده را از صافی عبور دهید و داخل پارچ آب بریزید. دو پیمانه آب دیگر به آنها اضافه کنید و به مدت 1 تا 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا سرد شوند. 3. برای سرو موهیتو، لبه های لیموهای ترش را به لبه لیوان هایی که می خواهید سرو کنید بمالید. سپس آنها را داخل شکر فشار دهید تا دانه ها شکر به لبه لیوان ها بچسبد. 4. در هاون کوچک فلزی، نصف پیمانه برگ های تازه نعنا را بریزید و بکوبید تا عطر و عصاره آنها خارج شود. مراقب باشید آنها را له نکنید. اگر هاون ندارید، داخل کاسه هم با کمک قاشق چوبی می توانید این کار را انجام دهید. در هر لیوان مقداری برگ نعنا بریزید. روی آنها قالب های مکعبی یخ رابریزید و در آخر، مخلوط سرد شده را اضافه کنید. در صورت تمایل، می توانید با قاچ های لیمو آنها را تزئین کنید.

یخ در بهشت انرژی زا

زمان‌هایی که خسته‌اید، نیاز به انرژی دارید، اما نمی‌خواهید اسپرسوی داغ سر بکشید، این یخ در بهشت انرژی زا را امتحان کنید. مواد مورد نیاز: سه چهارم پیمانه شکر، یک سوم پیمانه اسپرسوی فوری، یک چهارم پیمانه آب لیمو، 2 قاشق غذاخوری پوست لیموترش رنده شده. شکر و 6 پیمانه آب را درون یک ظرف کوچک روی گاز حرارت دهید. بگذارید آب بجوشد و شکر حل شود. ظرف را از روی حرارت بردارید، اسپرسو را اضافه کرده و مخلوط کنید و بگذارید 10 دقیق بماند. مایع را درون یک ظرف کم عمق صاف کنید. آب و پوست لیمو را اضافه کنید. ظرف را برای 2 ساعت درون فریزر قرار دهید. هر 30 دقیقه، با استفاده از یک چنگال یخ‌ها را خرد کنید تا زمانی که خودش را بگیرد، البته نباید خیلی هم محکم شود. برای سرو کردن، یخ در بهشت را با قاشق درون کاسه بریزید. روی آن خامه بریزید و اگر دوست دارید، بازهم با پوست لیموترش رنده شده تزئین کنید.

نوشیدنی شکلات سفید

نوشیدنی شکلات سفید که مواد لازم برای آن به این صورت است بستنی وانیلی 200 گرم شکلات تخته‌ای سفید یک پیمانه شیر 100 گرم بستنی وانیلی یک قاشق سوپخوری پودر پسته یک قاشق سوپخوری پودر فندق 1. شیر را در ظرف شیر جوشی ریخته و بگذارید روی حرارت تا جوش بیاید. 2. بعد حرارت را کم کرده و شکلات سفید را اضافه کنید و دایم هم بزنید تا شکلات در شیر حل شود. 3. حالا نوشیدنی داغ را از روی حرارت برداشته و در یک فنجان بریزید طوری که سر آن کمی خالی باشد. بعد از کمی خنک شدن یک اسکوپ بستنی وانیلی به نوشیدنی اضافه کرده و با پودر پسته و پودر فندق تزیین و بلافاصله سرو کنید. شکلات سفید را می‌توانید از فروشگاه‌های لوازم قنادی و شیرینی‌پزی تهیه کنید.

  • آریا رستمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی