تعبیر خواب دعوا

تعبیر خواب دعوا , دعوا کردن در خواب , دیدن دعوا در خواب ، jufdv o,hf nu,h

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که خواب دعوا دیده باشید.دیدن دعوا در خواب یکی از خواب های معمول است که ناخوداگاه انسان را مجبور و کنجکاو به دانستن تعبیر خواب دعوا می کند.

در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم. امیدواریم این مطلب جوابگوی نیاز شما سروران گرامی باشد.

ممکن است برای تعبیر خواب خود نیاز داشته باشید که تعبیر خواب جنگ را نیز بدانید با کلیک بر روی لینک آبی رنگ به صورت خود به خود به این صفحه منتقل خواهید شد.

شاید شما هم جزو آن دسته افرادی باشید که زیاد خواب می بینید و ممکن است دعوا هم دیده باشید

تعبیر خواب دعوا از دید منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر دیدن دعوا کردن با فردی نا آشنا این است که از فردی از فامیل خود آزردگی پیدا میکنید اما بعد به صلح و دوستی ختم میشود.

اگر در خواب خود دیدید که با فردی آشنا دعوا و جر و بحث می کنید اگر او با شما دعوا می کرد که معنی خواب این است که غریبه ای به شما محبت می کند و یا ممکن است با انسان بزرگ و نیکوکاری برخورد داشته باشید.

اگر شما با آشنا دعوا می کردید که معنی خواب این است که شما به یک انسان غریبه محبت و کمک می کنید.اگر در خواب دیدید که شما دعوا نمی کنید ولی دو نفر دیگر با هم دعوا می کنند معنی این خواب این است که اتفاقی می افتد که باعث شادی شما می شود.

تعبیر خواب دعوا , دعوا کردن در خواب , دیدن دعوا در خواب ، تعبیر خواب دعوا با چاقو

معبرین غربی و اروپایی

دعوا کردن می تواند دلیلی بر این باشد که شما در زندگی روزانه خود از بحث و درگیری و دعوا رنج می برید. اصولا این چنین خواب ها همه دلیل بر مشکلات شخصی فرد است و به کسی ربطی ندارد حتی اگر کسی که با او دعوا می کند آشنا باشد مثلا برادر یا همسرش باشد.

اگر شما در خواب خود دیدید که با همسر یا عشق و یا نامزد خود دعوا می کنید معنی اش این است که شما تلاش می کنید تعدادی از احساسات درونی خود را حذف کنید مثلا آدم دل رحمی هستید ولی تصمیم گرفته اید دیگر دل رحم نباشید.

دعوا کردن با کسی که او را نمی شناسید می تواند به این معنی باشد که شما در آینده دچار بدشانسی های زیادی می شوید.

اگر دیدید که در خیابان در حال دعوا هستید یک دوره آشفته در زندگی خود خواهید داشت.

تعبیر خواب دعوا , دعوا کردن در خواب , دیدن دعوا در خواب ، تعبیر خواب دعوا با مرده چیست

اچ میلر

اگر در خواب خود دیدید که با پدر و یا مادر خود دعوا می کنید معنی این خواب این است که موضوعی شما را در آینده ناراحت خواهد کرد.

تعبیر خواب دعوا از دید امام جعفر صادق ع

این امام بزرگوار دعوا کردن در خواب را به معانی مختلفی می دانند که در زیر ذکر شده اند

  • شفاعت
  • مجادله
  • بگو مگو و جر و بحث
  • حل شدن مشکل بیننده خواب
  • سفر
  • شرف و بزرگی
  • مال حرام

تعبیر خواب دعوا , دعوا کردن در خواب , دیدن دعوا در خواب ، تعبیر خواب دعوا با مادر

ابراهیم کرمانی

اگر در خواب ببینی که با کسی دعوا می کنی و او به تو سیلی محکمی می زند معنی این خواب این است که حرف زشتی از کسی می شنوی و آبروی تو را خواهد برد.

تعابیر دیگر

اگر در خواب دیدید که برای زنده ماندن دعوا می کنید معنی این خواب این است که شما و یا یکی از نزدیکانتان از یک بیماری سخت رنج می برد.

اگر در خواب دیدید که با مادر خود در حال دعوا و مشاجره هستید معنی این خواب این است که احتمالا شما با مادر خود دعوا کرده اید و یا به محبت مادر خود نیاز دارید.

اگر در خواب خود دیدید که با دوست پسر و یا دوست دختر خود دعوا می کنید بین شما مشکلی است که باید زودتر با گفتگو حل شود.

اگر در خواب خود دیدید که با یک دوست صمیم دعوا می کنید معنی این خواب این است که به زودی چیزی را که دوست دارید از دست خواهید داد.

اگر در خواب دیدید که با کسی که هیچ ارزشی برای شما ندارد دعوا می کنید معنی این خواب این است که خبر های خوبی در آینده به شما می رسد.

اگر در خواب دیدید که دو حیوان در حال دعوا هستند معنی آن این است که دو دوست شما با هم مشکل دارند و شما بدون جانبداری قصد حل کردن مشکل را دارید.

تعبیر خواب دعوا , دعوا کردن در خواب , دیدن دعوا در خواب ، تعبیر خواب دعوا با خواهر

خواب های معمول به همراه تعابیر

سلام مادر بزرگ من فوت شده خواب دیدم با برادرو خانواده خونمون بودیم مادر بزرگمم بود ولی خانوادم رفتن بیرون برای خرید منو با مادر بزرگم تنها‌ گذاشتن مادر بزرگم‌خیلی منو اذییتدکردو بی احترامی کردو کارهای غیر اخلاقی انجام داد من زنگ زدم به خانوادم جریان رو‌گفتم درخواست کردم ک سریعا بیان خونه ولی تا خانوادم امدن خیلی خوب شدو همچیو هاشا کرد

قرار بوده از مادر بزرگ شما به شما چیزی برسد ولی احتمالا اتفاقی می افتد که این مال و یا خیر از شما دریغ می شود و یا ممکن است مادربزرگ مرحوم شما برای شما چیزی به ارث گذاشته باشد که دیگران را خبر نکرده است.